Ons Motto

‘Blije medewerkers zorgen voor blije klanten’.
We can - origineelWie wil er nou geen blije klanten? Bergen geld worden uitgegeven aan mooie producten en diensten, prachtige marketinguitlatingen, snelle levering en wat al niet meer. Helemaal prima natuurlijk, ook dat helpt om de klant blijer te maken. Maar wat de klant beleeft als hij contact heeft met de organisatie blijkt pas echt essentieel voor de blijheid, of juist het verdriet, bij de klant! En dat gevoel bepaalt sterk of hij de volgende keer ook weer bij u aanklopt of toch liever naar uw concurrent gaat.
In wereldwijd onderzoek (Gallup, State of the global workplace) is aangetoond dat contact met blije, betrokken, medewerkers het verschil maakt. En het effect daarvan is groot. Organisaties met betrokken medewerkers hebben niet alleen veel loyalere klanten. Ook de winstgevendheid van deze organisaties is beduidend hoger. Intern zijn er ook positieve effecten. Toenemende productiviteit, minder fouten, en het personeelsverloop en ziekteverzuim is structureel lager.


Sparkling Works brengt mensen in beweging!