Sparkling Works richt zich op het versterken van de blijheid van medewerkers in een organisatie die bewust is van de toegevoegde waarde van optimaal klantcontact. Die combinatie is cruciaal omdat wij ervan overtuigd zijn dat mensen de organisatie maken en de organisatie van mensen is. Onze aanpak belicht daarmee twee hoofdpunten.
De mens
Aan de ene kant de mens in de organisatie, van werkvloer tot management. Ons ‘IK-WIJ-ZIJ’ programma gaat, precies zoals de naam al aangeeft, aan de slag met het individu, de samenwerking binnen de organisatie en het opbouwen en onderhouden van de relatie met de klant. Met als doel een optimale klantbeleving en blije klanten.
De organisatie
Aan de andere kant de organisatie zelf. Wat is de huidige stand van zaken rond het klantcontact en voldoet dit aan de behoefte van de klant? Welke innovatieve mogelijkheden zijn er voor het optimaliseren van klantcontact? Welke ambitie heeft de organisatie? Wij helpen bij het beantwoorden van deze vragen en de vertaling van de antwoorden naar concrete verbeterstappen in organisatie, processen en systemen. Wij begeleiden onze klanten vaak ter plekke in het realiseren van de gewenste verandering.