Medewerkers

Werken met medewerkers aan optimale klantbeleving

Dit wil natuurlijk iedereen en organisaties werken hier ook hard aan. Maar hoe kan het dat de betrokkenheid van medewerkers toch nog vaak zo laag is? Door (te veel) regels en afspraken waarvan het nut niet altijd duidelijk is, kunnen medewerkers moedeloos worden. Ook hebben medewerkers behoefte aan een bepaalde mate van vrijheid, zodat zij op bepaalde punten zelf kunnen beslissen hoe ze iets oplossen. Soms voelen zij zich niet voldoende gewaardeerd of zien zij hun toegevoegde waarde niet. Deze en andere aspecten kunnen ervoor zorgen dat het medewerkers niet lukt om passie en plezier uit te stralen naar de klant.

Engagement - origineel

Met ons IK-WIJ-Zij programma verbeteren we de samenwerking binnen het team. En omdat je pas goed kunt samenwerken als je jezelf goed kent, besteden we ook aandacht aan de individuele kwaliteiten en valkuilen. Als de medewerkers zichzelf goed kennen, de samenwerking onderling, met het management en de organisatie optimaal is, dan voelen zij zich blijer en meer betrokken. Dit zorgt al direct voor blijere klanten. En daar kan nog een schepje bovenop door vervolgens aan de slag te gaan met het optimaliseren van het klantcontact. Wat kun je doen om te excelleren op dit gebied?

Ons IK-WIJ-ZIJ programma is maatwerk, maar bestaat meestal uit trainingen, workshops, teamsessies en individuele begeleiding. Hierbij hebben wij continu de focus op de vertaalslag naar de praktijk. Een essentieel onderdeel om tot resultaat te komen.

Meer weten? Neem dan gerust contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over wat het IK-WIJ-ZIJ programma u kan bieden.


Sparkling Works brengt mensen in beweging!